گفت‌وگوها

گفت‌وگوها

دیدگاه‌های کاربران درباره اخبار ایذه

ب
بابک نوروزی 26 خرداد 1405 - 19:11

خسته نباشید. درست نیست واریز نشده تاکنون

م
مربم 24 خرداد 1405 - 19:03

دو روزه اب قطعه چرا با تانکر ابرسانی نمیکنن

ه
همه جون عالی پور 23 خرداد 1405 - 15:07

اگه متخصصان عزیز تایم صبح بودن بهتر بود چون تو گرما ساعت 2 بیمار اذیت میشه بیاد

م
مژده سعیدی 17 خرداد 1405 - 16:01

سلام من 7سال ازدواج کردم میتونم ثبت نام کنم

ا
الیسا اسلامی ظلم آبادی 13 خرداد 1405 - 09:01

چرا برای کودکان یا بهتره بگم برای افراد زیر 18سال متخصص قلب کلینیک نداره یعنی واجب نیست؟؟؟؟

ر
رسول مرادی 13 خرداد 1405 - 05:33

با تشکر از مسوولین محترم که با این راه کارهای مثبت باعث ترقی و پیشرفت در کشور میشوند. وبه مردم عزیزمان انرژی مثبت می دهند. بسیار عالی

M
Maaavi 9 خرداد 1405 - 10:56

با آرزوی موفقیت برای کنکوری های پر تلاش

ا
ابولفضل شیخی 5 خرداد 1405 - 17:20

تنها دلخوشیم ما جونا همین یه تیکه آهن بود بود الان میخایین بگیرین دوماه توقیف نکنید مردم کار زندگی دارن پول 1سال کارکرمون باید بدیم پارکینگ یا جریمه حالا هر کیو گرفتین تهد ازش بگیرین از این کارا نکنه ن دوماه از کارشونو عقب بندازین

ر
رها 15 خرداد 1405 - 12:50

من مادرم سکته کرده و استرس براش سمه آیا این ماشینا باید بیان فلکه آزادگان نزدیک خونه ما صدای انفجار و تیر و تقق پوق و.... بدن و باعث خدایی نکرده فوت مادر من بشن؟؟ کجای دنیا نه همین ایران همچین کاری وسط منطقه مسکونی مجاز هس و عقلانی هست. امیدوارم مسولین با نهایت جدیت برخورد کنن اگه جان و آسایش مردم براشون اهمین داره!

م
موسوی 4 خرداد 1405 - 23:33

واقعا ممنون اما امیدوارم بعد از یه مدتی دوباره به روال گذشته بر نگرده و باز بیخیالشون بشید

ا
ابولفضل شیخی 4 خرداد 1405 - 20:21

سردار میگم ماشین اک بخاطر انباری توقیف کنین چند ماهه ماشین پس میدین ؟

ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید