گفتوگوها
دیدگاههای کاربران درباره اخبار ایذه
دو روزه اب قطعه چرا با تانکر ابرسانی نمیکنن
اگه متخصصان عزیز تایم صبح بودن بهتر بود چون تو گرما ساعت 2 بیمار اذیت میشه بیاد
سلام من 7سال ازدواج کردم میتونم ثبت نام کنم
چرا برای کودکان یا بهتره بگم برای افراد زیر 18سال متخصص قلب کلینیک نداره یعنی واجب نیست؟؟؟؟
با تشکر از مسوولین محترم که با این راه کارهای مثبت باعث ترقی و پیشرفت در کشور میشوند. وبه مردم عزیزمان انرژی مثبت می دهند. بسیار عالی
با آرزوی موفقیت برای کنکوری های پر تلاش
تنها دلخوشیم ما جونا همین یه تیکه آهن بود بود الان میخایین بگیرین دوماه توقیف نکنید مردم کار زندگی دارن پول 1سال کارکرمون باید بدیم پارکینگ یا جریمه حالا هر کیو گرفتین تهد ازش بگیرین از این کارا نکنه ن دوماه از کارشونو عقب بندازین
من مادرم سکته کرده و استرس براش سمه آیا این ماشینا باید بیان فلکه آزادگان نزدیک خونه ما صدای انفجار و تیر و تقق پوق و.... بدن و باعث خدایی نکرده فوت مادر من بشن؟؟ کجای دنیا نه همین ایران همچین کاری وسط منطقه مسکونی مجاز هس و عقلانی هست. امیدوارم مسولین با نهایت جدیت برخورد کنن اگه جان و آسایش مردم براشون اهمین داره!
واقعا ممنون اما امیدوارم بعد از یه مدتی دوباره به روال گذشته بر نگرده و باز بیخیالشون بشید
سردار میگم ماشین اک بخاطر انباری توقیف کنین چند ماهه ماشین پس میدین ؟
خسته نباشید. درست نیست واریز نشده تاکنون