عضو هیئترئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون از راهاندازی تلویزیون «منگشت» خبر داد و گفت: این رسانه با هدف پوشش اخبار، انعکاس ظرفیتها و پیگیری مطالبات چهار شهرستان حوزه منگشت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. فرشاد ابراهیمپور اظهار کرد: تلویزیون «منگشت» با رویکردی مطالبهمحور و توسعهگرا، به بررسی مسائل، معرفی ظرفیتهای منطقه و اطلاعرسانی درباره رویدادهای حوزه منگشت خواهد پرداخت. وی با اشاره به ظرفیتهای ارزشمند انسانی، فرهنگی، تاریخی، گردشگری، اقتصادی و اجتماعی این منطقه افزود: با وجود توانمندیهای فراوان، بسیاری از ظرفیتها و مطالبات حوزه منگشت تاکنون بازتاب مناسبی در رسانهها نداشتهاند و راهاندازی یک رسانه تخصصی میتواند نقش مهمی در معرفی این قابلیتها و پیگیری مطالبات مردم ایفا کند. ابراهیمپور ادامه داد: این رسانه بهصورت مستمر اخبار، گزارشها، گفتوگوها، برنامههای تحلیلی و میزگردهای تخصصی مرتبط با شهرستانهای ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون را تولید و منتشر خواهد کرد تا زمینه افزایش آگاهی عمومی، مطالبهگری و تعامل مؤثر میان مردم و مسئولان فراهم شود. وی تأکید کرد: تلویزیون «منگشت» متعلق به همه مردم این منطقه خواهد بود و با بهرهگیری از ظرفیت خبرنگاران، نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی، در مسیر معرفی فرصتهای سرمایهگذاری، توسعه گردشگری، حفظ هویت فرهنگی و انعکاس واقعیتهای منطقه گام برخواهد داشت. نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در پایان خاطرنشان کرد: توسعه متوازن منطقه نیازمند اطلاعرسانی دقیق، شفاف و مستمر است و راهاندازی تلویزیون «منگشت» میتواند به تقویت سرمایه اجتماعی، همدلی و توسعه همهجانبه چهار شهرستان حوزه منگشت کمک کند.
راهاندازی تلویزیون «منگشت» برای پوشش اخبار و مطالبات چهار شهرستان خوزستان
خبرنگار 1
کد خبر: 695678
این رسانه با هدف انعکاس اخبار، ظرفیتها، مطالبات و مسائل چهار شهرستان حوزه منگشت فعالیت خود را آغاز میکند.