افشین یوسفی، رئیس مرکز بهداشت این شهرستان، از پلمب 11 واحد صنفی متخلف طی هفته جاری خبر داد. وی اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی، پیشگیری از تخلفات بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان، کارشناسان بهداشت محیط با انجام بازرسیهای مستمر و میدانی، موارد متعددی از تخلفات بهداشتی را شناسایی کردند. یوسفی افزود: در نتیجه این بازرسیها، یک واحد پروتئینی، یک نانوایی، یک شیرینیفروشی، یک عمدهفروشی مواد غذایی، یک آرایشگاه زنانه، دو واحد سوپرمارکت، دو واحد عمدهفروشی، یک واحد آش و حلیمفروشی و یک کافه به دلیل رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی پلمب و برای طی مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند. رئیس مرکز بهداشت ایذه با تأکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز حوزه بهداشت است، خاطرنشان کرد: بازرسیها بهصورت مستمر ادامه خواهد داشت و با هرگونه تخلفی که سلامت شهروندان را تهدید کند، برخورد قاطع و قانونی صورت میگیرد.
پلمب 11 واحد صنفی متخلف در ایذه به دلیل تخلفات بهداشتی
خبرنگار 1
کد خبر: 150725
رئیس مرکز بهداشت ایذه از پلمب 11 واحد صنفی متخلف در نقاط مختلف شهرستان خبر داد.