حبیبالله عباسی، مدیر روابط عمومی دفتر رئیسجمهور اعلام کرد که دکتر مسعود پزشکیان، رئیسجمهور جمهوری اسلامی ایران، فردا عازم پاکستان خواهد شد. به گفته عباسی، این سفر با هدف تقویت روابط دوجانبه و تداوم مشورتها میان مقامات دو کشور انجام میشود. قدردانی از شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، بهدلیل نقشآفرینی در میانجیگری میان ایران و آمریکا، از جمله برنامههای این سفر است. وی افزود: ادامه همکاریها و رایزنیهای سیاسی در عالیترین سطوح، بررسی روند اجرای توافقات و همکاریهای اقتصادی پیشین و همچنین گسترش تعاملات مشترک میان تهران و اسلامآباد از دیگر محورهای سفر رئیسجمهور به پاکستان خواهد بود.
پزشکیان فردا در رأس هیأتی عالیرتبه به پاکستان سفر میکند
خبرنگار 1
کد خبر: 888178
مدیر روابط عمومی دفتر رئیسجمهور از سفر «مسعود پزشکیان» به پاکستان در روز آینده خبر داد.