تیم منتخب کشتی فرنگی ایران صبح امروز یکشنبه هفتم تیرماه، به منظور شرکت در رقابتهای بینالمللی جام پاشایان، عازم کشور ارمنستان شد. در ترکیب این تیم، سه فرنگیکار شایسته از شهرستان ایذه حضور دارند که شامل اهورا بویری در وزن 77 کیلوگرم، ابوالفضل مهمدی در وزن 82 کیلوگرم و محمدهادی صیدی در وزن 97 کیلوگرم هستند. رقابتهای بینالمللی جام پاشایان از هشتم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهر ایروان، پایتخت ارمنستان، برگزار میشود. هدایت تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در این مسابقات بر عهده حسن رنگرز به عنوان سرمربی و مجید رمضانی و طالب نعمتپور به عنوان مربیان تیم است.
حضور سه فرنگیکار ایذهای در ترکیب تیم منتخب ایران برای جام بینالمللی پاشایان ارمنستان
خبرنگار 1
کد خبر: 415287
سه کشتیگیر شایسته شهرستان ایذه در وزن های 77، 82 و 97 کیلوگرم، به همراه تیم منتخب کشتی فرنگی ایران برای حضور در رقابتهای بینالمللی جام پاشایان راهی ارمنستان شدند.