به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه، دکتر زهرا محمدی لندی با اشاره به عملکرد بخش سیتیاسکن بیمارستان شهدای ایذه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 3625 بیمار به این بخش مراجعه کردهاند و مجموع خدمات تصویربرداری ارائهشده به این بیماران به 5179 مورد رسیده است که بیانگر حجم بالای فعالیت و نقش مؤثر این واحد در ارائه خدمات تشخیصی است.
وی افزود: برنامه فعالیت این بخش بهگونهای تنظیم شده است که در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، نوبت صبح به پذیرش بیماران سرپایی اختصاص دارد و بهطور میانگین در روزهای زوج، روزانه 150 بیمار از خدمات سیتیاسکن بهرهمند میشوند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه ادامه داد: در روزهای فرد نیز تمرکز بر ارائه خدمات به بیماران اورژانسی است و بهطور متوسط بین 70 تا 80 بیمار اورژانسی در هر روز از این خدمات استفاده میکنند.
دکتر محمدی لندی با تأکید بر تداوم ارائه خدمات به بیماران بستری خاطرنشان کرد: بخش سیتیاسکن بیمارستان شهدای ایذه بهصورت 24 ساعته فعال است و خدمات مورد نیاز بیماران بستری و موارد اورژانسی را بدون وقفه ارائه میدهد.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای کادر درمان و کارکنان واحد تصویربرداری بیمارستان شهدای ایذه، تصریح کرد: ارتقای کیفیت خدمات تشخیصی، افزایش رضایتمندی بیماران و کاهش زمان انتظار مراجعان از مهمترین اهداف مجموعه بهداشت و درمان شهرستان ایذه است و در این مسیر از تمامی ظرفیتهای موجود بهره خواهیم گرفت.