اخبار
ارائه بیش از 5 هزار خدمت سی‌تی‌اسکن در بیمارستان شهدای ایذه طی سه ماهه نخست سال 1405
خبر ویژه

ارائه بیش از 5 هزار خدمت سی‌تی‌اسکن در بیمارستان شهدای ایذه طی سه ماهه نخست سال 1405

کد خبر: 498466

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه از ارائه 5179 خدمت سی‌تی‌اسکن به 3625 بیمار در سه ماهه ابتدایی سال 1405 در بیمارستان شهدای ایذه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه، دکتر زهرا محمدی لندی با اشاره به عملکرد بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهدای ایذه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 3625 بیمار به این بخش مراجعه کرده‌اند و مجموع خدمات تصویربرداری ارائه‌شده به این بیماران به 5179 مورد رسیده است که بیانگر حجم بالای فعالیت و نقش مؤثر این واحد در ارائه خدمات تشخیصی است.

وی افزود: برنامه فعالیت این بخش به‌گونه‌ای تنظیم شده است که در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، نوبت صبح به پذیرش بیماران سرپایی اختصاص دارد و به‌طور میانگین در روزهای زوج، روزانه 150 بیمار از خدمات سی‌تی‌اسکن بهره‌مند می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه ادامه داد: در روزهای فرد نیز تمرکز بر ارائه خدمات به بیماران اورژانسی است و به‌طور متوسط بین 70 تا 80 بیمار اورژانسی در هر روز از این خدمات استفاده می‌کنند.

دکتر محمدی لندی با تأکید بر تداوم ارائه خدمات به بیماران بستری خاطرنشان کرد: بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهدای ایذه به‌صورت 24 ساعته فعال است و خدمات مورد نیاز بیماران بستری و موارد اورژانسی را بدون وقفه ارائه می‌دهد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و کارکنان واحد تصویربرداری بیمارستان شهدای ایذه، تصریح کرد: ارتقای کیفیت خدمات تشخیصی، افزایش رضایتمندی بیماران و کاهش زمان انتظار مراجعان از مهم‌ترین اهداف مجموعه بهداشت و درمان شهرستان ایذه است و در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره خواهیم گرفت.

#ایذه #ایذه24 #اخبار ایذه #بهداشت #بیمارستان_شهدای_ایذه #خبر ایذه #izeh #izeh24 #izeh news #سی‌تی‌اسکن
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

روی دکمه Share در نوار پایین Safari ضربه بزنید
گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید
روی Add ضربه بزنید