اخبار
گزارش میدانی یگان حفاظت منابع طبیعی ایذه در راستای صیانت از اراضی ملی
خبر ویژه

گزارش میدانی یگان حفاظت منابع طبیعی ایذه در راستای صیانت از اراضی ملی

کد خبر: 947868

یگان حفاظت منابع طبیعی ایذه با توقف عملیات خاکبرداری، جلوگیری از قطع درختان، گشت‌زنی در مراتع سوسن و برپایی ایستگاه بازرسی، با تخلفات مقابله کرد.

به گزارش ایذه ۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایذه، روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۴، نیروهای یگان حفاظت در راستای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و رسیدگی به گزارش‌های مردمی، اقدامات میدانی متعددی انجام دادند.

  1. در پی گزارش مردمی، موضوع تخریب و خاکبرداری در پلاک نورآباد بررسی و عملیات اجرایی تا تعیین تکلیف نهایی متوقف شد.
  1. برای جلوگیری از قطع بیشتر درختان دست‌کاشت در حاشیه جاده کمربندی ایذه به دلیل تعریض مسیر، نیروها اقدام به بررسی مجدد و جلوگیری از ادامه روند تخریب کردند.
  1. گشت‌زنی نیروهای یگان در جنگل‌ها و مراتع پلاک تلخاب و طرح بادمکاری آن منطقه انجام شد و به دامداران در خصوص پیشگیری از قطع درختان و وقوع آتش‌سوزی‌ها، به‌ویژه در محدوده طرح بادمکاری، تذکرات لازم داده شد.
  1. همچنین یک ایستگاه ایست و بازرسی در ورودی شهرستان (پلیس‌راه محور ایذه – دزپارت) مستقر شد تا از قاچاق چوب‌آلات و سایر محصولات جنگلی غیرمجاز جلوگیری شود.

این اقدامات با هدف حفاظت از منابع طبیعی شهرستان و اجرای دقیق قوانین و مقررات صورت گرفت.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید