به گزارش ایذه 24 و به نقل از خبرگزاری خانه ملت ، محمدی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامهریزیهای انجامشده در حوزه انرژی گفت: با اقدامات صورتگرفته، قطعی گاز و برق صنایع در زمستان امسال نسبت به زمستان سال گذشته کاهش خواهد یافت. وی در تشریح اقدامات انجامشده در بخش گاز صنایع افزود: با اجرای طرحهای فشارافزایی و همچنین استفاده از گازهای فلر، بخشی از کمبودها و کاستیهای مربوط به تأمین گاز واحدهای صنعتی جبران شده است. این عضو کمیسیون صنایع همچنین درباره وضعیت برق کشور اظهار کرد: در حوزه برق نیز با بازسازی، اورهال و نوسازی تعدادی از نیروگاهها، میزان تولید برق افزایش یافته و این موضوع میتواند نقش مؤثری در کاهش محدودیتها برای صنایع داشته باشد.
کاهش قطعی برق و گاز صنایع در زمستان امسال
خبرنگار 1
کد خبر: 666685
عضو کمیسیون صنایع مجلس از کاهش قطعی برق و گاز صنایع در زمستان پیشِرو خبر داد .