اخبار
پیگیری رفع مشکلات برق شهرستان ایذه در نشست فرماندار با مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان
خبر اجتماعی فرهنگی

پیگیری رفع مشکلات برق شهرستان ایذه در نشست فرماندار با مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان

کد خبر: 358894

در این نشست، تصمیماتی برای تسریع در رفع نواقص شبکه برق و اجرای چند طرح مهم از جمله احداث ایستگاه‌های جدید و رفع مشکلات فنی اتخاذ شد.

به گزارش ایذه24 و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایذه، نشست گودرز ترکی‌زاده فرماندار شهرستان ایذه با علی اسدی مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان، صبح روز سه‌شنبه 13 آبان‌ماه 1404 با هدف بررسی و رفع مشکلات شبکه برق شهرستان ایذه برگزار شد.

در این جلسه، فرماندار ایذه با اشاره به ضرورت و فوریت رسیدگی به وضعیت شبکه برق، خواستار تسریع در اجرای طرح‌های بهبود زیرساخت‌های برقی شهرستان شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان نیز ضمن اعلام آمادگی کامل برای همکاری، وعده داد که اقدامات مورد توافق در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مهم‌ترین تصمیمات این جلسه به شرح زیر است: راه‌اندازی اداره فوق‌توزیع حوزه منگشت و استقرار نیروهای مربوطه اجرای کلیدخانه چم‌ریحان نصب ترانس T2 در ایستگاه میانگران و رفع مشکل رله احداث ایستگاه برق بخش سوسن احداث ایستگاه جدید روبه‌روی پارک بردگپی

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید