اخبار
پیگیری‌های دکتر ابراهیم‌پور نتیجه داد؛ انتقال آب از رودخانه علا متوقف شد
خبر ویژه

پیگیری‌های دکتر ابراهیم‌پور نتیجه داد؛ انتقال آب از رودخانه علا متوقف شد

کد خبر: 155688

با اعلام معاون وزیر نیرو، طرح انتقال آب از رودخانه علا متوقف شد.

به گزارش ایذه ۲۴، روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه در جلسه‌ای با حضور دکتر فرشاد ابراهیم‌پور، معاون وزیر نیرو و استاندار خوزستان، موضوع انتقال آب بین‌حوزه‌ای به‌ویژه از رودخانه علا مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این نشست، آرش کردی، معاون وزیر نیرو اعلام کرد: با هماهنگی وزیر نیرو، طرح انتقال آب از رودخانه علا متوقف می‌شود.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید