به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه، مهندس افشین یوسفی، رئیس مرکز بهداشت این شهرستان، از پلمب دو واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی خبر داد. وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ سلامت عمومی شهروندان انجام شده است، گفت: در جریان بازرسیهای کارشناسان بهداشت محیط، دو واحد ساندویچی به دلیل تخلفات بهداشتی شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پلمب و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند. رئیس مرکز بهداشت شهرستان ایذه با تأکید بر تداوم بازرسیهای بهداشتی افزود: نظارت بر واحدهای صنفی بهصورت مستمر ادامه خواهد داشت و با هرگونه تخلف بهداشتی مطابق ضوابط قانونی برخورد میشود. وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، موضوع را از طریق سامانه 190 گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
پلمب 2 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایتنکردن موازین بهداشتی در ایذه
خبرنگار 1
کد خبر: 582555
رئیس مرکز بهداشت ایذه از پلمب دو واحد ساندویچی متخلف در پی بازرسیهای بهداشتی و تأکید بر تداوم نظارتها خبر داد.