اخبار
ورود چاه فالح به مدار پس از یک ماه توقف؛ نجات 28 روستای سوسن شرقی از تنش آبی
خبر ویژه

ورود چاه فالح به مدار پس از یک ماه توقف؛ نجات 28 روستای سوسن شرقی از تنش آبی

کد خبر: 791987

در پی خروج چاه روستای فالح از مدار، با تلاش تیم آبفا ایذه و خرید الکتروپمپ جدید، چاه دوباره فعال شد و تنش آبی 28 روستای سوسن شرقی برطرف شد.

به گزارش ایذه‌24 به نقل از روابط عمومی آبفا ایذه، پس از خارج شدن چاه اصلی روستای فالح از مدار و بروز تنش آبی در منطقه، تیم عملیاتی بهره‌برداری آبفا ایذه با هدف پایداری شبکه آب شرب به‌سرعت وارد عمل شد.

در همان ساعات اولیه، نیروهای تأسیسات با تخلیه کامل لوله‌های چاه، زمینه را برای نصب الکتروپمپ جدید فراهم کردند. این چاه تأمین‌کننده آب شرب 28 روستای سوسن شرقی است و از کار افتادن آن مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده بود.

به دلیل نبود بودجه، خرید الکتروپمپ جدید بیش از یک ماه به تعویق افتاده بود؛ اما با دستور و تدبیر دکتر حسینی، مدیر آبفا ایذه، پمپ شناور جدید تهیه و عملیات تجهیز چاه انجام شد تا این منبع حیاتی دوباره وارد مدار شود.

آبفا ایذه اعلام کرد که تمامی هزینه‌های این پروژه، حدود 4.5 میلیارد تومان، از محل حقوق و بیمه پرسنل پرداخت شده است؛ زیرا اهالی روستای فالح فاقد اشتراک قانونی هستند و امکان استفاده از منابع معمول وجود نداشت.

در پایان تأکید شد که طبق وعده مسئولان و اهالی، ساکنان منطقه باید نسبت به نصب انشعاب قانونی اقدام کنند تا در صورت خرابی یا نیاز به تجهیزات جدید، خرید و تعمیرات با مشکل بودجه روبه‌رو نشود.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید