اخبار
ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از یکشنبه
خبر ویژه

ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از یکشنبه

کد خبر: 655130

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه خبر داد؛ سامانه‌ای که تا سه‌شنبه با رگبار، رعدوبرق و احتمال تگرگ در استان فعال خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از اوایل وقت روز یکشنبه 9 فروردین 1405 خبر داد و گفت: این سامانه تا اواخر روز سه‌شنبه در اغلب مناطق استان فعال خواهد بود.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی فعلی تا بعدازظهر امروز در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان ادامه دارد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای خواهد شد. همچنین در این مناطق احتمال ریزش تگرگ نیز وجود دارد.

وی افزود: در سایر مناطق استان نیز احتمال بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری ادامه داد: از اوایل وقت فردا یکشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه، سامانه بارشی دیگری خوزستان را تحت تأثیر قرار می‌دهد که پیامد آن رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید و گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان به‌ویژه مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خواهد بود.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان، در برخی مناطق احتمال ریزش تگرگ و در ارتفاعات استان نیز احتمال بارش برف وجود دارد.

وی در پایان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با دمای 23.4 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و دزپارت با دمای 3.6 درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند. همچنین دمای اهواز در این مدت بین حداقل 13.3 و حداکثر 23.4 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

#ایذه #خوزستان #ایذه24 #اخبار ایذه #بارندگی #هواشناسی
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید