اخبار
ورود سامانه بارشی به خوزستان از امشب / ایذه سردترین نقطه استان پس از گتوند
خبر ویژه

ورود سامانه بارشی به خوزستان از امشب / ایذه سردترین نقطه استان پس از گتوند

کد خبر: 832478

ورود سامانه بارشی از امشب؛ با رگبار، رعدوبرق، وزش باد و مه در نقاط مختلف استان. ایذه با دمای 5.7 درجه سردترین شهر استان بود.

به گزارش ایذه 24 و بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان خوزستان، خروجی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد که جوی پایدار تا پایان امروز در بیشتر نقاط استان ادامه دارد؛ موضوعی که سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرتردد شده است.

اما از اواخر وقت امروز (23 آبان 1404)، خوزستان تحت تأثیر سامانه بارشی جدید قرار می‌گیرد؛ سامانه‌ای که تا اواسط وقت دوشنبه—به‌ویژه طی روز شنبه—سبب بروز پدیده‌های زیر خواهد شد:

رگبار و رعدوبرق

وزش باد متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای

شکل‌گیری مه یا مه رقیق به‌خصوص پس از بارش

کاهش دید افقی در سواحل و مناطق جنوب‌غربی استان

هواشناسی هشدار داده است که احتمال شدت گرفتن بارش‌های نقطه‌ای نیز وجود دارد.

همچنین شمال خلیج فارس طی این مدت مواج خواهد بود و گاهی بارش پراکنده همراه با رعدوبرق رخ می‌دهد.

کاهش دما از فردا

بر اساس این گزارش، از فردا کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دمای روزانه در سراسر استان پیش‌بینی می‌شود.

سردترین و گرم‌ترین نقاط خوزستان

در شبانه‌روز گذشته:

گتوند با 33.7 درجه گرم‌ترین

ایذه با 5.7 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است.

دمای اهواز نیز بین 13.2 تا 31.7 درجه در نوسان بوده است.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید