اخبار
نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ادارات ایذه برگزار شد
خبر ویژه

نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ادارات ایذه برگزار شد

کد خبر: 685716

دومین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ادارات ایذه با هدف تقویت اطلاع‌رسانی و هماهنگی در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایذه ۲۴، دومین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان ایذه روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این نشست بر نقش محوری روابط عمومی‌ها به‌عنوان پل ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های اجرایی، ضرورت نوگرایی در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی خدمات دولت تأکید شد. همچنین عملکرد و چالش‌های روابط عمومی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید