اخبار
نشست رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای ایذه با شهردار و عضو شورای شهر
خبر ویژه

نشست رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای ایذه با شهردار و عضو شورای شهر

کد خبر: 864775

در نشست مشترک مرکز فنی و حرفه‌ای با شهرداری ایذه، بر گسترش مهارت‌آموزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نامگذاری یکی از میادین شهر به نام «مهارت» تأکید شد

به گزارش ایذه ۲۴ و به نقل از روابط‌عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان ایذه، نشست مشترکی با حضور فریدون احمدی‌پور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ایذه، دکتر عبدالحسین حسینی شهردار ایذه، دکتر جهانبخش رشیدی عضو شورای اسلامی شهر و جمعی از کارشناسان دو مجموعه برگزار شد.

در این نشست، احمدی‌پور ضمن تبیین رسالت سازمان فنی و حرفه‌ای و اهمیت مهارت‌آموزی، به برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی از جمله کارگاه کارآفرینی «کارافن» و قطب‌نمای کسب‌وکار اشاره کرد و بر نقش این آموزش‌ها در اشتغال پایدار جوانان تأکید نمود.

در ادامه، شهردار ایذه با تأکید بر اهمیت گسترش فرهنگ مهارت در جامعه، از همکاری شهرداری در زمینه اطلاع‌رسانی عمومی و نصب بنرهای مرتبط در سطح شهر خبر داد.

همچنین به پیشنهاد رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مقرر شد یکی از میادین یا خیابان‌های شهر ایذه به نام «مهارت» نامگذاری شود تا گامی نمادین در ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی برداشته شود.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید