اخبار
نشست ابراهیم‌پور با معاون امور دهیاری‌ها برای تسریع توسعه روستایی در حوزه انتخابیه
خبر ویژه

نشست ابراهیم‌پور با معاون امور دهیاری‌ها برای تسریع توسعه روستایی در حوزه انتخابیه

کد خبر: 503311

در دیدار فرشاد ابراهیم‌پور با معاون امور دهیاری‌ها، موضوعات توسعه روستایی، تقویت دهیاری‌ها و تسریع پروژه‌های عمرانی در ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت بررسی شد.

در جریان نشستی کاری میان فرشاد ابراهیم‌پور نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت در مجلس شورای اسلامی و علی قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مسائل مهم حوزه روستایی و نیازهای عمرانی مناطق چهارگانه بررسی شد.

در این دیدار که با حضور فرمانداران و بخشداران حوزه انتخابیه برگزار شد، مباحثی همچون ارتقای توانمندی دهیاری‌ها، بهبود زیرساخت‌های خدماتی، تقویت برنامه‌های حمایتی و رفع موانع پروژه‌های عمرانی روستاها مورد بحث قرار گرفت.

ابراهیم‌پور در این نشست بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های خدماتی و عمرانی در روستاهای ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت تأکید کرد و خواستار تخصیص به‌موقع اعتبارات و توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار شد.

#ایذه #خوزستان #ایذه24 #فرشاد_ابراهیم‌پور
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید