معاون دادستان مرکز استان خوزستان اعلام کرد: چهار نفر از کارکنان یکی از ادارات دولتی استان به اتهام اختلاس بازداشت شدهاند. بر اساس اعلام مقام قضایی، این افراد در جریان رسیدگی به پروندهای مرتبط با تخلفات مالی شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شدند. بررسی ابعاد مختلف این پرونده همچنان ادامه دارد و دستگاه قضایی با هرگونه فساد اداری و مالی برخورد قاطع خواهد داشت. جزئیات بیشتر این پرونده پس از تکمیل تحقیقات اطلاعرسانی خواهد شد.
معاون دادستان مرکز خوزستان از دستگیری 4 کارمند متهم به اختلاس خبر داد
خبرنگار 1
کد خبر: 287925
معاون دادستان مرکز استان خوزستان از بازداشت چهار نفر از کارکنان یکی از ادارات دولتی این استان به اتهام اختلاس خبر داد.