به گزارش ایذه 24، گودرز ترکیزاده فرماندار ایذه اعلام کرد: با توجه به سیلاب امروز و بهمنظور پاکسازی گلولای ایجادشده در معابر و فضاهای آموزشی شهرستان، تمامی مدارس ایذه در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و عصر روز دوشنبه بهصورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد. وی افزود: این تصمیم با هدف تأمین ایمنی دانشآموزان و فراهمسازی شرایط مناسب برای بازگشت مدارس به وضعیت عادی اتخاذ شده و فعالیت حضوری مدارس پس از اتمام عملیات پاکسازی از سر گرفته خواهد شد. فرماندار ایذه از خانوادهها خواست اطلاعیههای بعدی را از مراجع رسمی پیگیری کنند.
مدارس ایذه فردا دوشنبه در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد
خبرنگار 1
کد خبر: 413870
فرماندار ایذه از غیرحضوری شدن تمام مدارس شهرستان در نوبت صبح و عصر روز دوشنبه خبر داد.