اخبار
قدردانی هیأت رئیسه مجلس از فرشاد ابراهیم‌پور بابت حضور منظم در جلسات
خبر ویژه

قدردانی هیأت رئیسه مجلس از فرشاد ابراهیم‌پور بابت حضور منظم در جلسات

کد خبر: 453847

هیأت رئیسه مجلس، از فرشاد ابراهیم‌پور، نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت، به دلیل تعهد و حضور منظم در جلسات علنی و کمیسیون آموزش قدردانی کرد.

به گزارش ایذه ۲۴، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از فرشاد ابراهیم‌پور، نماینده مردم ایذه، باغملک، صیدون و دزپارت، به دلیل تعهد کاری، مسئولیت‌پذیری و حضور منظم در جلسات علنی مجلس و کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری قدردانی کرد.

در این تقدیرنامه آمده است: حضور فعال و پیگیر نمایندگان در جلسات علنی و کمیسیون‌های تخصصی، نقشی اساسی در ارتقای سطح تصمیم‌گیری‌های مجلس و پیشبرد اهداف ملی دارد. هیأت رئیسه ضمن تقدیر از این رویکرد، ابراز امیدواری کرده است که این مسیر با قوت بیشتری ادامه یابد.

این قدردانی در راستای ارج نهادن به نمایندگانی است که با حضور منظم و پیگیری جدی مسائل، نقش مؤثری در تحقق وظایف قانون‌گذاری و نظارتی مجلس ایفا می‌کنند.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید