اخبار
فعالیت ادارات خوزستان با حضور 50 درصد کارکنان تا اطلاع ثانوی
خبر اجتماعی فرهنگی

فعالیت ادارات خوزستان با حضور 50 درصد کارکنان تا اطلاع ثانوی

کد خبر: 344863

بر اساس اعلام استانداری خوزستان، ادارات استان تا اطلاع ثانوی از ساعت 8 تا 13 و با حضور 50 درصد کارکنان فعالیت خواهند کرد.

بر اساس اطلاعیه استانداری خوزستان، فعالیت ادارات این استان تا اطلاع ثانوی با حضور 50 درصد کارکنان انجام خواهد شد.

طبق این اطلاعیه، ساعات کاری ادارات از ساعت 8 تا 13 تعیین شده است. همچنین دستگاه‌های ضروری و خدماتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، بیمارستان‌ها و سایر مراکز امدادی از شمول این تصمیم مستثنی هستند و به فعالیت عادی خود ادامه خواهند داد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است دستگاه‌هایی که علاوه بر بخش خدماتی یا نوبت‌کاری دارای واحدهای اداری هستند، در صورت ایجاد نشدن اختلال در خدمات‌رسانی به شهروندان، می‌توانند برای کارکنان بخش اداری دورکاری تا سقف 50 درصد اعمال کنند.

بر اساس این اعلام، نحوه فعالیت بانک‌ها نیز طبق تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بانک‌های خوزستان تعیین و اعلام خواهد شد.

#خوزستان #ایذه24 #اخبار روز #ساعت کاری ادارات
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید