اخبار
سه بازیکن پویش ایذه راهی لیگ بانوان استان اصفهان شدند
خبر ورزشی

سه بازیکن پویش ایذه راهی لیگ بانوان استان اصفهان شدند

کد خبر: 283922

سه بازیکن آینده‌دار باشگاه پویش ایذه با عقد قرارداد یک‌ساله به تیم آراد ورزش زاگرس پیوستند تا در فصل جدید لیگ بانوان استان اصفهان به میدان بروند.

سه بازیکن شایسته باشگاه والیبال پویش ایذه در فصل جدید رقابت‌های لیگ بانوان استان اصفهان حضور خواهند داشت. بر این اساس، مهدیه اسدی، آوا کوراوند و پارمیس شهریاری با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم آراد ورزش زاگرس پیوسته‌اند و در مسابقات این فصل لیگ بانوان استان اصفهان توپ خواهند زد. باشگاه پویش ایذه با آرزوی موفقیت برای این سه بازیکن، حضور آن‌ها در سطح بالاتر رقابت‌ها را گامی ارزشمند در مسیر رشد و پیشرفت والیبال بانوان شهرستان ایذه عنوان کرده و ابراز امیدواری کرده است که با درخشش خود، نماینده‌ای شایسته برای والیبال ایذه باشند.

#ایذه24 #اخبار روز #والیبال ایذه #پویش ایذه #والیبال بانوان پویش
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید