اخبار
دعوت 2 دونده ایذه‌ای به اردوی نهایی تیم ملی دوومیدانی جوانان
خبر ورزشی

دعوت 2 دونده ایذه‌ای به اردوی نهایی تیم ملی دوومیدانی جوانان

کد خبر: 452534

دو دونده ایذه‌ای هانیه شه‌پری و مریم احمدی به اردوی نهایی تیم ملی دوومیدانی جوانان برای حضور در قهرمانی آسیا 2026 دعوت شدند؛

فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران در راستای آمادگی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا 2026، مرحله نهایی اردوی تیم ملی را به میزبانی باشگاه گل‌گهر سیرجان در استان کرمان برگزار می‌کند.

بر این اساس، هانیه شه‌پری و مریم احمدی، دو دونده شایسته و آینده‌دار شهرستان ایذه، پس از حضور در دو مرحله مسابقات رکوردگیری منتخبین کشور و کسب بهترین زمان و عنوان نخست رقابت‌ها، از سوی کادر فنی تیم ملی به مرحله نهایی اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی دعوت شدند. این اردو از 13 تا 27 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

همچنین سید اسفندیار موسوی، مربی توانمند دوومیدانی ایذه، در این مرحله از اردو به‌عنوان مربی حضور دارد و در طراحی برنامه‌های تمرینی و نظارت بر عملکرد فنی ملی‌پوشان مشارکت خواهد داشت.

گفتنی است مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا 2026 در رده دختران و پسران، مردادماه امسال به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

#ایذه #ورزش #ایذه24 #تیم ملی #دوومیدانی #رکورد گیری #سرعتی
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید