اخبار
دعوت ورزشکار و مربی ایذه‌ای به اردوی تیم ملی جوانان دوومیدانی
خبر ویژه

دعوت ورزشکار و مربی ایذه‌ای به اردوی تیم ملی جوانان دوومیدانی

کد خبر: 704324

رها احمدی ورزشکار ایذه‌ای و اسفندیار موسوی مربی این شهرستان به اردوی تیم ملی جوانان دوومیدانی زیر ۱۷ سال دعوت شدند.

به گزارش ایذه ۲۴، از سوی فدراسیون دوومیدانی کشور، رها احمدی دونده مستعد و آینده‌دار ایذه‌ای به همراه اسفندیار موسوی به‌عنوان مربی، به اردوی تیم ملی جوانان زیر ۱۷ سال دعوت شدند.

این اردو با هدف آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های بازی‌های آسیایی جوانان ۲۰۲۵ برگزار می‌شود و حضور نمایندگان ایذه در ترکیب تیم ملی، نشانه‌ای از توانمندی و جایگاه ورزشکاران این شهرستان در سطح ملی است.

این موفقیت بار دیگر نام ایذه را به‌عنوان خاستگاه استعدادهای ورزشی کشور مطرح کرد و امیدها برای درخشش در میادین بین‌المللی را افزایش داد.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید