اخبار
دستور بازگشایی اینترنت صادر شد؛ بازگشت تدریجی دسترسی‌ها تا 24 ساعت آینده
خبر ویژه

دستور بازگشایی اینترنت صادر شد؛ بازگشت تدریجی دسترسی‌ها تا 24 ساعت آینده

کد خبر: 182673

در پی دستور رئیس‌جمهور، وزیر ارتباطات فرمان اتصال مجدد اینترنت را صادر کرد. دسترسی مردم از هم‌اکنون به‌تدریج آغاز شده و تا 24 ساعت آینده کامل می‌شود.

معاون سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات اعلام کرد که بر اساس دستور رئیس‌جمهور، فرآیند احیای اتصال جهانی ایران و بازگشایی اینترنت آغاز شده است.

نکات کلیدی این اطلاعیه به شرح زیر است:

زمان‌بندی: فرآیند اتصال از همین دقایق کلید خورده است، اما برای پایداری شبکه و برقراری دسترسی کامل تمامی کاربران، بازه‌ای 24 ساعته پیش‌بینی شده است. محدودیت برخی سرویس‌ها: بر اساس گزارش منابع مطلع، بازگشایی شامل تمامی پلتفرم‌ها نمی‌شود. برخی از پیام‌رسان‌ها و سرویس‌های بین‌المللی در فاز اول بازگشایی قرار ندارند و دسترسی به آن‌ها به‌تدریج و در فازهای بعدی بررسی و اجرا خواهد شد.

#اینترنت #اخبار روز #اخبار ایران #قطعی اینترنت
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید