اخبار
درخشش دوندگان آینده‌دار ایذه‌ای در مسابقات دوومیدانی کشوری
خبر ویژه

درخشش دوندگان آینده‌دار ایذه‌ای در مسابقات دوومیدانی کشوری

کد خبر: 858545

امیرحسین طهماسبی، دونده ایذه‌ای با زمان ۵۲/۴۰ قهرمان ۴۰۰ متر شد و ارشیا صارم همراه تیم امدادی خوزستان مدال طلا گرفت.

به گزارش ایذه ۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه، مسابقات دوومیدانی نونهالان منطقه ۴ کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و دوندگان آینده‌دار ایذه‌ای توانستند افتخاری دیگر برای ورزش شهرستان رقم بزنند.

در این مسابقات امیرحسین طهماسبی، دونده سرعتی ایذه‌ای، با ثبت زمان درخشان ۵۲/۴۰ عنوان قهرمانی ماده ۴۰۰ متر را کسب کرد.

همچنین در ماده امدادی، تیم خوزستان با حضور ارشیا صارم، دونده مستعد ایذه‌ای، موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شد.

مربیگری تیم خوزستان در این رقابت‌ها بر عهده جلال مرادی بود.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید