اخبار
درخشش دوباره دوومیدانی‌کاران ایذه‌ای در رکوردگیری جوانان کشور
خبر ورزشی

درخشش دوباره دوومیدانی‌کاران ایذه‌ای در رکوردگیری جوانان کشور

کد خبر: 970192

دختران دوومیدانی‌کار ایذه در مرحله دوم رکوردگیری جوانان کشور در شیراز با ثبت بهترین رکوردها در مواد 800، 1500 و 3000 متر در جایگاه نخست قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه، مرحله دوم مسابقات رکوردگیری منتخبین دوومیدانی جوانان دختر و پسر کشور با درخشش دوباره ورزشکاران مستعد ایذه‌ای پیگیری شد.

این رقابت‌ها جمعه 4 اردیبهشت‌ماه به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و در پایان، نفرات برتر در مواد مختلف مشخص شدند.

در این مسابقات، نمایندگان شهرستان ایذه عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند:

مریم احمدی در ماده 800 متر با ثبت رکورد 2:12.48 دقیقه مقام نخست را کسب کرد. سامیا شه‌پری در ماده 1500 متر با رکورد 4:49.44 دقیقه در جایگاه اول ایستاد. هانیه شه‌پری نیز در ماده 3000 متر با مانع با ثبت رکورد 11:20.9 دقیقه عنوان نخست را به دست آورد. تیم دوومیدانی جوانان دختر شهرستان ایذه در این رقابت‌ها با مربیگری سیداسفندیار موسوی و سرپرستی جلال مرادی حضور داشت.

گفتنی است مسابقات رکوردگیری منتخبین جوانان کشور با هدف ارزیابی سطح آمادگی ورزشکاران و انتخاب ترکیب تیم ملی جوانان برای حضور در اردوی آماده‌سازی و مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2026 که خردادماه امسال در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود، برگزار می‌شود.

#ایذه #ورزش #ایذه24 #تیم ملی #دوومیدانی #رکورد گیری #سرعتی
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید