اخبار
درخشش دختر ایذه‌ای در المپیاد استعدادهای برتر کشور / وانیا بندانی مدال نقره گرفت
خبر ویژه

درخشش دختر ایذه‌ای در المپیاد استعدادهای برتر کشور / وانیا بندانی مدال نقره گرفت

کد خبر: 652621

وانیا بندانی، ووشوکار ایذه‌ای، در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور با درخشش در مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی به مدال نقره رسید.

به گزارش ایذه۲۴ و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه، در مسابقات ووشوی دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی استان سمنان برگزار شد، وانیا بندانی، ووشوکار توانمند ایذه‌ای در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم، موفق به کسب مدال نقره شد.

بندانی در جدول ۳۲ نفره رقابت‌ها با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی برابر حریف تهرانی خود به دیدار نهایی راه یافت، اما در فینال با شکست مقابل حریف قدرتمند خود به عنوان نایب‌قهرمان کشور دست یافت.

در این رقابت‌ها، لیلا بندانی مربی با تجربه و با دانش ایذه‌ای نیز به عنوان مربی تیم خوزستان، ووشوکاران این تیم را همراهی می‌کرد.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید