اخبار
حضور پررنگ دوندگان ایذه‌ای در المپیاد استعدادهای برتر کشور
خبر ویژه

حضور پررنگ دوندگان ایذه‌ای در المپیاد استعدادهای برتر کشور

کد خبر: 336434

تیم‌های دوومیدانی خوزستان در بخش پسران و دختران با حضور چشمگیر ورزشکاران ایذه‌ای به مسابقات المپیاداستعدادهای برتر کشور در کردستان و گلستان اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری ایذه ۲۴، اسامی تیم‌های دوومیدانی پسران و دختران خوزستان جهت حضور در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور اعلام شد که با حضور پررنگ دوندگان ایذه‌ای همراه است.

در بخش پسران، امیرحسین طهماسبی و وارشیا صارم در استان کردستان با حریفان خود رقابت می‌کنند و در بخش دختران نیز پروا احمدی، رخشان موسوی و مائده شه‌پری در استان گلستان به میدان خواهند رفت.

همچنین سهیلا شاپوری از ایذه به عنوان سرپرست تیم بانوان خوزستان در این رقابت‌ها حضور دارد.

این حضور گسترده بار دیگر نشان‌دهنده جایگاه ویژه ورزشکاران ایذه در رشته دوومیدانی در سطح استان و کشور است. منبع: روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید