اخبار
جدال لفظی نماینده ایذه و باغملک با مسئولان وزارت نیرو بر سر برداشت آب از سرشاخه‌های رود علا
خبر ویژه

جدال لفظی نماینده ایذه و باغملک با مسئولان وزارت نیرو بر سر برداشت آب از سرشاخه‌های رود علا

کد خبر: 918808

در جلسه شب گذشته وزارت نیرو، بین نماینده مردم ایذه و باغملک و مسئولان این وزارتخانه بر سر برداشت آب از سرشاخه‌های رود علا، درگیری شدیدی رخ داد.

به گزارش منابع مطلع، در نشست شب گذشته وزارت نیرو که با حضور وزیر نیرو، دکتر علی‌آبادی، و معاونان وی برگزار شد، میان نماینده مردم ایذه و باغملک و تعدادی از مدیران این وزارتخانه بر سر موضوع برداشت آب از سرشاخه‌های رود علا، جدال لفظی شدیدی به وقوع پیوست.

در جریان این نشست، هنگام اعتراض نماینده به این برداشت، مدیر حوزه جراحی و مارون وزارت نیرو با بیان اینکه مطالعات این طرح پیش‌تر به پایان رسیده و در همان زمان می‌بایست اعتراضات مطرح می‌شد، واکنش نشان داد. این اظهارات سبب بالا گرفتن تنش و ادامه درگیری لفظی بین طرفین شد.

در پی این رویداد، وزیر نیرو دستور برگزاری جلسه‌ای اضطراری را صادر کرد که قرار است با حضور مسئولان ارشد وزارتخانه، نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، استاندار خوزستان و نماینده معترض برگزار شود تا موضوع به صورت کامل بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

#ایذه #باغملک #آب #علا
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید