اخبار
تعطیلی ادارات خوزستان در روز شنبه به‌دلیل مدیریت مصرف برق
خبر ویژه

تعطیلی ادارات خوزستان در روز شنبه به‌دلیل مدیریت مصرف برق

کد خبر: 608203

استاندار خوزستان به‌منظور پایداری شبکه برق، تعطیلی ادارات استان در روز شنبه یکم شهریورماه را اعلام کرد.

به گزارش ایذه ۲۴، بنا بر تقاضای شرکت‌های توزیع و انتقال برق استان و در راستای مدیریت ناترازی انرژی و پایداری شبکه برق، با موافقت استاندار خوزستان، تمامی ادارات استان در روز شنبه (۱ شهریورماه) تعطیل خواهند بود.

فعالیت شعب کشیک بانک‌ها و بیمه‌ها بر اساس تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بانک‌ها و بیمه‌ها تعیین می‌شود. همچنین مراکز امدادی، درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، واحدهای خدماتی و بخش‌های نوبت‌کاری از این تعطیلی مستثنی بوده و خدمات‌رسانی آن‌ها طبق روال ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید