اخبار
تشکیل کارگروه ویژه برای ترسیم نقشه راه توسعه ارتباطات خوزستان
خبر اجتماعی فرهنگی

تشکیل کارگروه ویژه برای ترسیم نقشه راه توسعه ارتباطات خوزستان

کد خبر: 716565

وزیر ارتباطات از تشکیل کارگروه ویژه برای تدوین نقشه راه توسعه ارتباطات خوزستان خبر داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل کارگروه‌ای ویژه با هدف ترسیم نقشه راه توسعه ارتباطات استان خوزستان خبر داد و خواستار بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های این استان برای ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی شد. در ادامه این نشست، وزیر ارتباطات با اشاره به مطالبات اپراتورها و استقبال از پیشنهاد فعال‌سازی کارگروه ویژه حوزه ارتباطات در خوزستان، اعلام کرد این کارگروه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل خواهد شد و نتایج آن در نخستین سفر وی به استان، در تدوین نقشه راه توسعه ارتباطات خوزستان لحاظ می‌شود. استاندار خوزستان نیز با حمایت از این رویکرد، برگزاری چنین جلساتی را مثبت و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: این نشست‌ها با طرح پیشرفت‌ها، چالش‌ها و انتظارات متقابل، زمینه ترسیم یک نقشه راه مشخص و عملیاتی را فراهم می‌کند. سید محمدرضا موالی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌های مهم خوزستان در حوزه‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی، توسعه ارتباطات را یک ضرورت دانست و بر آمادگی استان برای رفع موانع موجود از جمله مسائل مربوط به منابع طبیعی، مجوزهای زیست‌محیطی، معارضین، تأمین برق پایدار و سوخت تأکید کرد. وی همچنین خواستار همکاری جدی فرمانداران و شهرداری‌ها و تشکیل کارگروه توسعه ارتباطات زیر نظر شورای تأمین استان شد. در پایان این نشست، مدیران و معاونان وزارت ارتباطات و همچنین مدیران عامل اپراتورهای ارتباطی ثابت و سیار فعال در خوزستان، گزارشی از اقدامات انجام‌شده در دولت چهاردهم ارائه و چالش‌های پیش‌روی خود در زمینه تأمین برق پایدار، مجوزها، منابع طبیعی و محیط زیست را مطرح کردند.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید