اخبار
تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا پنجشنبه
خبر اجتماعی فرهنگی

تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا پنجشنبه

کد خبر: 884104

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم بارش‌ها تا پنجشنبه خبر داد و گفت: رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید، احتمال تگرگ و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری اظهار داشت: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی فعالیت سامانه بارشی به تناوب تا روز پنجشنبه در کل استان به ویژه در مناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی، جنوب شرقی، جنوبی، مرکزی، غربی و به ویژه ارتفاعات تداوم خواهد داشت و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید (به ویژه پنجشنبه) گاهی تندباد لحظه‌ای، ریزش تگرگ در برخی نقاط و بارش برف در ارتفاعات استان خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ماهیت سامانه‌های همرفتی فصل بهار و شدت گرفتن بارش‌های نقطه‌ای در این ایام (به ویژه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه) در اغلب نقاط استان، آبگرفتگی معابر شهری، طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور انتظار نیست.

سبزه زاری می‌گوید: روز جمعه در بخش‌های شمالی و شرقی و ارتفاعات بارش‌ها با شدت کمتر تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق نیز احتمال بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای وجود دارد.

به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان؛ شمال خلیج فارس نیز در این ایام (به ویژه پنجشنبه) مواج و متلاطم و همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود و سامانه بارشی بعدی روز شنبه استان رو تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته رامشیر با دمای 30 و دزپارت با دمای 7 درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند و اهواز به بیشینه دمای 24.9 و کمینه دمای 15.8 درجه سانتیگراد رسیده است.

#ایذه #خوزستان #ایذه24 #اخبار ایذه #بارندگی #هواشناسی
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید