اخبار
تداوم اجرای طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد در ایذه با نظارت بهداشت محیط
خبر ویژه

تداوم اجرای طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد در ایذه با نظارت بهداشت محیط

کد خبر: 166613

۱۵۸ قلاده سگ ولگرد در ایذه و روستای بردگپی با نظارت کارشناسان بهداشت محیط زنده‌گیری و به پناهگاه منتقل شدند.

به گزارش ایذه ۲۴ به نقل از روابط‌عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه، مهندس افشین یوسفی رئیس مرکز بهداشت شهرستان، از ادامه اجرای طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی و افزایش امنیت شهروندان خبر داد. این طرح توسط خدمات شهری شهرداری با نظارت کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان ایذه در حال اجرا است.

یوسفی با اشاره به اینکه تردد سگ‌های ولگرد در خیابان‌های شهر به تهدیدی برای سلامت جامعه و امنیت شهروندان تبدیل شده است، گفت: این اقدام با هدف ساماندهی حیوانات بلاصاحب و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی برای شهروندان، به‌ویژه کودکان و سالمندان، با رعایت کامل اصول بهداشتی و استانداردهای انسانی انجام می‌شود.

وی افزود: در ادامه اجرای این طرح، در مردادماه و روزهای ابتدایی شهریور، تعداد ۱۵۸ قلاده سگ ولگرد (۱۳۰ قلاده در شهر ایذه و ۲۸ قلاده در روستای بردگپی) زنده‌گیری و به پناهگاه منتقل شدند.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید