اخبار
تأکید وزیر آموزش و پرورش بر کاهش تنوع مدارس و پیگیری استخدام‌ها
خبر اجتماعی فرهنگی

تأکید وزیر آموزش و پرورش بر کاهش تنوع مدارس و پیگیری استخدام‌ها

کد خبر: 427186

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت ارتقای معدل دانش‌آموزان، خواستار کاهش تنوع مدارس و اولویت‌بندی این موضوع در شورای عالی آموزش و پرورش شد.

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقای معدل دانش‌آموزان در دوره متوسطه، گفت: کاهش تنوع مدارس باید در اولویت‌های شورای عالی آموزش و پرورش قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: برای گام دوم نهضت توسعه عدالت آموزشی و شتاب‌بخشی به آن، سازوکاری طراحی و در حال اجرا است که باید سازمان نوسازی مدارس کشور این فرآیند را به دقت و سرعت پیگیری کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات اولویت‌دار در حوزه نیروی انسانی، خاطرنشان کرد: با ابلاغ آیین‌نامه جدید رتبه‌بندی معلمان، تلاش شود تا ارتقای رتبه معلمان و صدور احکام آنان به موقع انجام بگیرد.

کاظمی با تأکید بر ضرورت نهایی شدن سند جامع نیروی انسانی، گفت: با توجه به مذاکراتی که با سازمان اداری و استخدامی برای تأمین نیروی انسانی انجام شده است، ضرورت دارد که أخذ مجوز استخدام‌ها پیگیری شود.

#خوزستان #ایذه24 #اخبار ایذه #اخبار روز #استخدامی #آموزش و پرورش
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید