اخبار
تأکید نماینده ایذه بر اشتغال جوانان در پروژه‌های نفتی و توسعه زیرساخت‌ها
خبر ویژه

تأکید نماینده ایذه بر اشتغال جوانان در پروژه‌های نفتی و توسعه زیرساخت‌ها

کد خبر: 257741

پروژه خط لوله آب 18 کیلومتری با اعتبار 11 هزار میلیارد ریال در حال اجراست و تحویل آمبولانس‌های پیشرفته برای بهبود خدمات درمانی در دستور کار است.

دکتر فرشاد ابراهیم‌پور، نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اهمیت ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در منطقه، گفت: پیگیری سهم ویژه اشتغال جوانان در پروژه‌های مرتبط با حوزه نفت، از اولویت‌های اصلی است.

وی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفت و بررسی پروژه‌های کلیدی، تلاش می‌کنیم جوانان منطقه منگشت به‌طور مستقیم در پروژه‌های توسعه‌ای و صنعتی مشغول به کار شوند.

همچنین، احداث خط 18 کیلومتری لوله اضطراری تامین آب با اعتبار 11 هزار میلیارد ریال به تصویب رسیده و روند اجرایی آن به سرعت در حال پیشرفت است.دکتر ابراهیم‌پور همچنین بر ضرورت تقویت حوزه بهداشت و درمان و تحویل آمبولانس‌های پیشرفته به شبکه بهداشت و درمان تأکید کرد.

#ایذه #انتقال آب #ایذه24 #فرشاد_ابراهیم‌پور #کارون
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید