اخبار
برگزاری پویش «مهر سبز» همزمان با آغاز سال تحصیلی در ایذه
خبر ویژه

برگزاری پویش «مهر سبز» همزمان با آغاز سال تحصیلی در ایذه

کد خبر: 560719

همزمان با اول مهر، پویش مهر سبز با غرس ۸۰ اصله نهال در مدارس ایذه برگزار شد و دانش‌آموزان با اهمیت درختکاری آشنا شدند.

به گزارش ایذه ۲۴ و به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایذه؛ روز سه‌شنبه ۱ مهرماه ۱۴۰۴، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، پویش ملی «مهر سبز» در شهرستان ایذه برگزار شد.

این برنامه با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان محلی در مدارس حضرت مریم (س) و محمدباقر (ع) اجرا گردید.

در جریان این پویش، ۸۰ اصله نهال از گونه‌های مختلف همچون مرکبات، گل محمدی و گل کاغذی در مدارس توزیع و غرس شد.

همچنین دانش‌آموزان علاوه بر مشارکت در کاشت درختان، آموزش‌هایی در زمینه اهمیت حفظ محیط زیست و روش صحیح کاشت دریافت کردند و به رسم یادبود، هدایایی از سوی اداره منابع طبیعی به آنان تقدیم شد.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید