اخبار
برگزاری جلسه آموزشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان ایذه با حضور مسئولان ادارات
خبر اجتماعی فرهنگی

برگزاری جلسه آموزشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان ایذه با حضور مسئولان ادارات

کد خبر: 588166

جلسه و کلاس‌های آموزشی دهیاران بخش مرکزی ایذه برگزار شد و مباحث آموزشی، پرسش و پاسخ و هماهنگی‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایذه‌24، جلسه و کلاس‌های آموزشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان ایذه با حضور محسن کریمی بخشدار مرکزی، سرقلی رئیس اداره گاز، طهماسبی از پلیس فتا، مندنی‌پور و اسماعیلوندی از هلال احمر، حسینی از جهاد کشاورزی و شیرمردی و شاهولی کارشناسان دامپزشکی برگزار شد.

در این نشست، کارشناسان حاضر به ارائه نکات آموزشی و توصیه‌های کاربردی به دهیاران پرداختند تا این آموزش‌ها به منظور ارتقای آگاهی عمومی در سطح روستاها به اطلاع مردم رسانده شود.

در ادامه جلسه، بخش پرسش و پاسخ میان دهیاران و کارشناسان برگزار شد و مسائل مرتبط با خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف مطرح و بررسی گردید.

محسن کریمی، بخشدار مرکزی ایذه، ضمن قدردانی از حضور کارشناسان و دهیاران، بر استمرار دوره‌های آموزشی و هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و دهیاران تأکید کرد و بر نقش آموزش در بهبود عملکرد روستاها اشاره نمود.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید