اخبار
بانوی ووشوکار ایذه‌ای با کسب مدال نقره به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد
خبر ورزشی

بانوی ووشوکار ایذه‌ای با کسب مدال نقره به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد

کد خبر: 424338

ستایش خدابخشی، بانوی ووشوکار ایذه‌ای، با کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور به اردوی انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی چین دعوت شد.

به گزارش ایذه‌24 و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ایذه؛ رقابت‌های ووشو رده‌های سنی نونهالان و جوانان دختر قهرمانی کشور با درخشش ستایش خدابخشی بانوی ووشوکار شایسته ایذه‌ای و کسب مدال ارزشمند نقره در وزن 60 کیلوگرم ساندا به پایان رسید.

این مسابقات با حضور برترین ووشوکاران کشور طی روزهای 11 تا 13 آذرماه در شهرستان تبریز برگزار شد. خدابخشی با عملکردی قدرتمندانه به فینال راه یافت اما در دیدار نهایی مقابل حریف تهرانی خود تن به شکست داد و بر سکوی دوم کشور ایستاد.

بر اساس اعلام فدراسیون ووشو، مدال‌آوران این رقابت‌ها به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند و ستایش خدابخشی نیز روز 30 آذرماه در آکادمی ملی ووشو حضور خواهد یافت تا در نخستین روز دی‌ماه برای کسب پیراهن مقدس تیم ملی جوانان ایران مبارزه کند.

در ترکیب کادر فنی تیم ووشو خوزستان نیز لیلا بندانی مربی توانمند ایذه‌ای حضور داشت و تیم خوزستان موفق به کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز شد.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید