اخبار
بازگشایی مدارس از اول مهر؛ آموزش حضوری اولویت دارد
خبر ویژه

بازگشایی مدارس از اول مهر؛ آموزش حضوری اولویت دارد

کد خبر: 780148

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مدارس از اول مهر بازگشایی می‌شوند و در صورت نیاز، آموزش مجازی جایگزین خواهد شد.

به گزارش ایذه ۲۴ به نقل از پایگاه خبری نمای خوزستان، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس همانند سال‌های گذشته در موعد مقرر خبر داد و گفت: جشن شکوفه‌ها نیز طبق روال همیشگی یک روز پیش از آغاز سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: «پیش‌فرض اصلی آموزش و پرورش، تحصیل در فضای کلاس و تعامل حضوری بین معلم و دانش‌آموز است؛ اما در صورت بروز شرایط خاص، سناریوهای مختلفی برنامه‌ریزی شده تا جریان آموزش و تعلیم و تربیت در هیچ شرایطی متوقف نشود.»

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: سیاست اصلی، استمرار آموزش حضوری است و آموزش مجازی تنها به‌عنوان جایگزین در مواقع ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید