اخبار
بازدید میدانی دکتر ابراهیم‌پور و مسئولان ایذه از نقاط آب‌گیر شهر
خبر اجتماعی فرهنگی

بازدید میدانی دکتر ابراهیم‌پور و مسئولان ایذه از نقاط آب‌گیر شهر

کد خبر: 127599

در پی هشدار هواشناسی و احتمال سیلاب، دکتر ابراهیم‌پور به همراه فرماندار و شهردار ایذه از نقاط آب‌گیر و مسیرهای هدایت آب‌های سطحی بازدید کرد.

در پی هشدار سازمان هواشناسی درباره بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب، فرشاد ابراهیم‌پور به همراه فرماندار و شهردار ایذه با حضور در سطح شهر از نقاط آب‌گیر، مسیرهای عبور روان‌آب و کانال‌های انتقال آب بازدید کردند.

در این بازدید میدانی، وضعیت نقاط پرخطر، نحوه هدایت آب‌های سطحی و آمادگی دستگاه‌های خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی‌های لازم برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی انجام شد.

همچنین در جریان این بازدید بر لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای مدیریت شرایط احتمالی ناشی از بارندگی‌های شدید تأکید شد.

گفتنی است با پیگیری‌های دکتر ابراهیم‌پور، ماشین‌آلات راهداری در محور ایذه ـ دهدز نیز مستقر شده‌اند تا در صورت وقوع سیلاب یا ریزش کوه، اقدامات لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید