اخبار
بازدید دکتر ابراهیم‌پور و فرماندار ایذه از بخشداری مرکزی؛ تأکید بر تسریع در بهسازی و ارتقای خدمات‌رسانی
خبر اجتماعی فرهنگی

بازدید دکتر ابراهیم‌پور و فرماندار ایذه از بخشداری مرکزی؛ تأکید بر تسریع در بهسازی و ارتقای خدمات‌رسانی

کد خبر: 800274

فرشاد ابراهیم‌پور، به همراه فرماندار ایذه از بخشداری مرکزی این شهرستان بازدید و روند عملیات بهسازی و ارتقای امکانات اداری این مجموعه را بررسی کردند.

فرشاد ابراهیم‌پور، نماینده مردم حوزه منگشت در مجلس شورای اسلامی، به همراه فرماندار ایذه از بخشداری مرکزی ایذه بازدید به عمل آورد. هدف از این بازدید، بررسی روند بهسازی ساختمان و ارتقای سطح امکانات این مجموعه اداری بود.

در جریان این بازدید، روند اجرای عملیات بهسازی، ارتقای امکانات اداری و بهبود فضای خدمت‌رسانی به شهروندان مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت. دکتر ابراهیم‌پور با تأکید بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های اداری و نقش آن در افزایش رضایتمندی عمومی، خواستار تسریع در تکمیل پروژه و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم شد.

وی همچنین بر ضرورت ایجاد محیطی مناسب، منظم و کارآمد برای کارکنان و مراجعان تأکید کرد و این اقدامات را گامی مؤثر در راستای توسعه متوازن و بهبود ساختار اداری شهرستان دانست.

#ایذه #فرشاد_ابراهیم‌پور #اخبار ایذه #اخبار روز #حوزه منگشت
اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید