اخبار
اولین جلسه شورای مهارت شهرستان دزپارت برگزار شد
خبر ویژه

اولین جلسه شورای مهارت شهرستان دزپارت برگزار شد

کد خبر: 622347

اولین جلسه شورای مهارت شهرستان دزپارت با حضور فرماندار، مسئولان محلی و رییس مرکز فنی‌وحرفه‌ای ایذه برگزار شد و بر توسعه آموزش‌های مهارتی تأکید گردید.

به گزارش خبرنگار ایذه ۲۴، اولین جلسه شورای مهارت شهرستان دزپارت روز سه‌شنبه ششم آبان‌ماه ۱۴۰۴ با حضور حیدر کیخایی فرماندار شهرستان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فریدون احمدپور رییس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای ایذه به عنوان مرکز معین شهرستان دزپارت، در محل فرمانداری برگزار شد.

در این نشست، احمدپور ضمن تشریح رسالت سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای و گروه‌های هدف، بر ضرورت اجرای تفاهم‌نامه‌ها، تشکیل کنسرسیوم مهارت و تقویت آموزش در محیط کار واقعی تأکید کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد شناسایی و معرفی کارآفرینان و خیرین، نیازسنجی آموزشی دستگاه‌ها، همکاری در پیش‌ثبت‌نام کارآموزان، نام‌گذاری خیابانی به نام «فنی‌وحرفه‌ای» یا «مهارت»، و برگزاری دوره‌های توانمندسازی با مشارکت اداره کار، آموزش‌وپرورش، بهزیستی، کمیته امداد و میراث فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان، اعضای شورا با تأکید بر شعار محوری «مهارت بیاموزیم، آینده را بسازیم» بر لزوم گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی در شهرستان دزپارت تأکید کردند.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید