اخبار
اعزام دو بانوی وزنه‌بردار ایذه‌ای به مسابقات قهرمانی جوانان کشور
خبر ویژه

اعزام دو بانوی وزنه‌بردار ایذه‌ای به مسابقات قهرمانی جوانان کشور

کد خبر: 816698

آنا مرادی و بهاره کی‌ شمس از ایذه به‌عنوان اعضای تیم منتخب خوزستان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به استان چهارمحال و بختیاری اعزام شدند.

بانوان وزنه‌بردار ایذه برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور عازم استان چهارمحال و بختیاری شدند.

در این رقابت‌ها، آنا مرادی در وزن ۵۳ کیلوگرم و بهاره کی‌ شمس در وزن ۸۶ کیلوگرم، به عنوان نمایندگان شایسته شهرستان ایذه و اعضای تیم منتخب استان خوزستان حضور دارند.

تیم وزنه‌برداری بانوان ایذه با مربیگری خانم نسیم بندانی در همه رده‌های سنی از مدعیان اصلی کسب مدال در مسابقات کشوری محسوب می‌شود و طی سال‌های اخیر نیز عملکرد درخشانی در میادین ملی داشته است.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید