اخبار
آموزش‌وپرورش: کمبود معلم در سال تحصیلی جدید وجود ندارد
خبر ویژه

آموزش‌وپرورش: کمبود معلم در سال تحصیلی جدید وجود ندارد

کد خبر: 694742

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: با جذب ۵۰ هزار معلم جدید، کلاس‌های درس از مهرماه بدون کمبود معلم و به‌صورت حضوری برگزار می‌شوند.

به گزارش ایذه ۲۴ به نقل از شفقنا، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: «کلاس‌های درس از مهرماه به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد و امسال هیچ کمبود معلمی در مدارس وجود ندارد.»

وی افزود: در سال تحصیلی جدید ۲۹ هزار و ۷۵۰ معلم تازه‌استخدام به کلاس‌های درس اضافه می‌شوند و حدود ۱۸ هزار نفر نیز از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی به بدنه آموزشی کشور می‌پیوندند. فرهادی تصریح کرد: با حضور حدود ۵۰ هزار معلم جدید، تمام کلاس‌ها به‌موقع و به‌صورت حضوری آغاز می‌شوند و دلیلی برای برگزاری کلاس‌های مجازی وجود ندارد؛ آموزش مجازی صرفاً برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری:
ایذه ۲۴
ایذه ۲۴
izeh24.ir

این سایت را به صفحه اصلی گوشی‌تان اضافه کنید تا مثل یک اپ سریع باز شود.

1️⃣
روی دکمه در نوار پایین Safari ضربه بزنید
2️⃣
گزینه «Add to Home Screen» را انتخاب کنید
3️⃣
روی «Add» ضربه بزنید